استفاده شما از خدمات تعمیرگاه بختیاری و سفارش کالا از آن به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می‌گردد:

  1. تعمیرگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال کارکرد  سایت که می‎‌تواند ناشی از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه ( مانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتی، تجهیزات سخت افزاری و …) نمی‌پذرید.
  2. تعمیرگاه بختیاری به هیچ عنوان اطلاعات منحصر به فرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فناوری‌ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
  3. خدمات و محتویات سایت، صرفا برای استفاده شخصی و غیر تجاری شما عرضه شده است. هرگونه سواستفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی،حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی‌تواند از محتویات و اطلاعات داخل سایت برای فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید. اگر مایلید از سرویس ها و محتویات سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید، لازم است از قبل به ما اطلاع دهید، برای این کار لطفا با ما تماس بگیرید.
  4. کاربران باید هنگام سفارش کالای موردنظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات کامل و صحیح پرنمایند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات غلط یا ناقص، سفارش قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
  5. مالکیت معنوی فروشگاه تعمیرگاه بختیاری شامل قانون حق تکثیر بوده و متعلق به فروشگاه تعمیرگاه بختیاری می‌باشد.
  6. فروش و تحویل سفارش در صورتی که تعمیرگاه بختیاری به دلایلی خارج از اراده و اختیار خود، توان تحویل کالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین در مورد یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچ گونه هزینه‌ای سفارش خود را فسخ کند.
  7. ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست سایت قیمت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات بر ارزش افزوده در صورت قید نشدن در سایت صفر ریال محاسبه خواهد شد، تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می‌شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.
  8. مدت گارانتی و نام شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضیحات کالا ذکر شده است. در صورت درج عدم موارد مذکور در این قسمت،گارانتی برای آن کالا وجود ندارد.